Poké-Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poké-Dreams

Go on a Journey with your best Poké-friends
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Shiny Charizard

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jason
Admin
Jason


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 31
Registration date : 06-05-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimedo nov 13, 2008 8:20 pm

Jason stond bekend om Charizard, ookwel Black Fire. Jason heeft hem gevangen toen hij twaalf jaar oud was. Onbewust kwam hij aan met een zeldzame Pokémon.
Hier begon zijn liefde voor Pokémon.



Jason wandelde in het park, en kwam een groep jongeren tegen. Één van hen liep naar hem toe, hij zal ongeveer 16 jaar oud zijn. 'Ik daag u uit voor een gevecht' begon hij. Jason glimlachde, en vouwde zijn armen.
'Kies uw pokémon, meneer' bood Jason aan.
'Oké, ik neem Pidgeot' een goed verzorgde vogel verscheen.
'Charizard, doe Flamethrower' binnen een seconde zat Pidgeot gevangen in vuur, en werd uitgeschakeld. 'Werk aan je reflexen. Dan kom je er wel.' zij Jason tegen de jongen die bezorgd naar zijn Pokémon keek. Jason keek naar Pidgeot 'Geen zorgen, breng hem even langs Joy, en hij is beter'
Terug naar boven Ga naar beneden
Damion
Admin



Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 27-03-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 8:54 pm

Damion was op weg naar Jason, toen hij onderweg ineens een jongen zag rennen richting het pokémoncenter. Even later zag hij ook al gauw een groepje jongeren staan met Jason in het midden. Damion keek toe en liet Celebi op zijn schouders zitten. "Rustig jochie, anders willen ze je straks nog pakken. Je bent immers legendarisch."

Damion liep rustig naar Jason en de jongeren toe. "Zo broer. Heb je net een uitdager ingemaakt? Ik zag net een jongen rennen richting de Pokémoncenter."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokedreams.actieforum.com
Jason
Admin
Jason


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 31
Registration date : 06-05-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 9:12 pm

Jason knikte, als begroeting naar zijn broer. Als een Basket Ball liet hij zijn Pokéball op zijn vinger draaien, en liet de zwarte Charizard terug keren 'Well done.'
'Maar Damion, wat brengt jou hier? Vast niet de bewolking' glimlachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damion
Admin



Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 27-03-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 9:17 pm

"Nee, de bewolking inderdaad niet nee, maar ik denk dat ik of, of als jij ook mee gaat, wij weer eens moeten gaan reizen." zei Damion. "Samen hebben we ons hele leven gereisd en ik persoonlijk vind het niet fijn om lang op een plek te blijven. Celebi heeft ook zin om een keer weer door de bossen te vliegen, zondat dat ie meteen word gezien als Legendarische pokémon en allemaal mensen achter hem aan zitten." Celebi knikte en steeg van Damion's schouder op. Hij vloog naar Jason en zoefde om zijn hoofd.

"De school kan wel tijdelijk dicht, dan hebben de leerlingen even een vakantie. Wat vind jij ervan?" vroeg Damion.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokedreams.actieforum.com
Jason
Admin
Jason


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 31
Registration date : 06-05-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 10:08 pm

Jason dacht is na, hij zag het wel zitten. Maar zijn leerlingetjes in de steek laten? Hij had een idee, of zal dat onmogelijk zijn? 'Waarom nemen we ze niet mee, gezellig toch? We kunnen best wat lesmatriaal meenemen. Flygon is erg sterk, en we hebben leerlingen met redelijke pokémon.'
Jason straalde al bij het idee, veel dubbelgevechten samen met zijn broer en zijn leerlingen. Oude vrienden die een eigen gym hebben opzoeken. Het was geniaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damion
Admin



Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 27-03-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 10:20 pm

"Hmmm....zou ook kunnen. Dan kunnen we ze ook meer leren over verschillende pokémon en hun leefomgeving, gymgevechten, enz. En wij zien oude vrienden. Kunnen we gelijk ook langs de Professor gaan. Die kan ze vast ook wel wat leren." Damion mocht het idee wel. "Kom, laten we dan naar de school gaan en het organiseren. Dan kunnen we over een paar dagen weg." Damion riep Celebi bij zich en liet de rest van zijn team vrij. "Kom er maar uit jongens!"
Al Damion's pokémon verschenen in het veld. "Zo jongens, hoe vinden jullie het als wij weer op reis gaan?" vroeg Damion. Alle pokémon reageerde opgewekt. Togekiss vloog meteen naar Damion toe en liet hem op zijn rug klimmen. "Oké Togekiss, een paar rondjes dan." Togekiss knikte en genoot van het feit dat zijn trainer weer eens op zijn rug zat. Het was al een tijdje geleden. "Togeee!" riep hij en Togekiss schoot de lucht in.

Na een paar rondjes landde Togekiss weer op de grond. Damion stapte af en liep naar de andere pokémon. "We kunnen ook wel naar het meer gaan, zodat we samen even lekker kunnen zwemmen." zei Damion, terwijl hij Milotic aaide. Milotic genoot en leek als het ware te glimlachen. De andere pokémon kwam ook naar Damion en ging gezellig rond hem heen zitten. "Kom, dan gaan we nu snel terug naar de school, om alles klaar te maken." Damion keek naar Jason en wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokedreams.actieforum.com
Jason
Admin
Jason


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 31
Registration date : 06-05-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitimeza nov 15, 2008 11:26 pm

Jason straalde en keek naar de grauwe wolken, die zijn dag niet konden verpesten. Hij had zin om weer ijsbergen te beklimmen, trainers te verslaan, woestijnen door te lopen, hij zag het al helemaal zitten. 'Wat mij betreft gaan we morgen, broertje.' en Jason liet ook zijn pokémon eruit 'We gaan reizen, net als vroeger. Tenzij jullie natuurlijk hier blijven.' Dragonair vloog een rond om Jason zijn hoofd, en straalde. 'Dat zie ik als ja?'

Het was trouwens al jaren geleden, toen Jason weer een pokémon ving. Misschien tijd voor een nieuw maatje? Dragonair was zijn laatst gevangen Pokémon. Eigenlijk gevonden. In een ijsberg ontmoet, en altijd mee gerezen. Uiteindelijk ook zijn Pokéball gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shiny Charizard Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shiny Charizard   Shiny Charizard Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shiny Charizard
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Poké-Dreams :: Pokédreams de RPG: Shikoku Eiland :: Grasvelden-
Ga naar: