Poké-Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Poké-Dreams

Go on a Journey with your best Poké-friends
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aankondiging

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jason
Admin
Jason


Man Aantal berichten : 13
Leeftijd : 31
Registration date : 06-05-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Aankondiging Empty
BerichtOnderwerp: Aankondiging   Aankondiging Icon_minitimeza nov 15, 2008 11:50 pm

Jason mocht de leerlingen op de hoogte stellen. Wat een eer, alle 10. Sarcasme stond aan het hoofd van de humor tussen hem en Damion, en dat was leuk.
Jason sprak de leerlingen officieel aan 'Ik heb goed nieuws, en slecht nieuws. Het slechte nieuws is, dat deze school voor onbepaalde tijd gaat sluiten.' Jason zag verbaasde gezichten 'Maar, bekijk het positief. Jullie mogen met ons een wereldreis maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Damion
Admin



Man Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 27-03-08

Over mijn Pokémon
Leeftijd: 25
Pokémon:

Aankondiging Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankondiging   Aankondiging Icon_minitimema nov 17, 2008 9:52 pm

Damion stond naast Jason en keek toe hoe hij het verhaal vertelde over de reis. Samen met Togetic had hij alles al ingepakt en was al klaar om te vertrekken. Toen Jason klaar was met zijn 'preek', stapte Damion naar voren en sprak zijn leerlingen toe. "Het is handig om een pokémon bij je te hebben waarmee je kunt reizen. En met reizen verstaan mijn broer en ik vliegen. Ga daarom, als je er nog een bij de Professor hebt, hem of haar halen door hem hier naar toe te sturen via de transporteur in ons Pokémoncenter afdeling." Damion sprong naar die Mededeling van het podium af en liep het lokaal uit. "Kom je mee Jason?" zei hij ondertussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://pokedreams.actieforum.com
 
Aankondiging
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Poké-Dreams :: Pokédreams de RPG: Shikoku Eiland :: De Stad :: Shikoku Elite School-
Ga naar: